HEY WORLD! | DASHBOARD | + FOLLOW

Owner Links Story



SPM ♥
Wednesday, 9 November 2011 | 01:19 | 0 comments
BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM

Tanggal 14-NOVEMBER-2011 
bermula langkah perjuangan demi masa depan aku !
ketakutan , kegementaran , kekusutan , kerisauan.. 
kian berputik dalam diri aku !

"SIJIL PELAJARAN MALAYSIA"

itulah ungkapan atau suatu perkara yg akan aku tempuhi.. 
demi menentukan arah kehidupan aku sendiri !
sudah 11tahun aku belajar sehingga lah kini..
tibalah masanye aku tunjukkan pada dunia , apa yg telah aku pelajari selama ini..

"POSITIVE"

sekarang, apa yg perlu aku sematkan adlah segala yg baik dalam diri..
mudahmudahan mendapat kberkatan dah rahmat dari-Nya..
utk melaksanakan tggungjawab seorang plajar dgn tabah dan senang hati..

"PERMOHONAN"

perkara utama disini aku nk pohon keampunan dari : 
Ibubapa atas segala kesalahn yg aku lakukan..
guru2 yg sntiasa sabar dlm mencurahkan ilmu yg sgt bernilai kpda aku..
sahabat2 dan rakan taulan..dgn harapan..
agar aku rasa tenang dan tiada keresahan ketika mghadapi 'ujian' yg mndatang..

-TAMMAT-







0 Comments:

Post a Comment


OLD / NEW