HEY WORLD! | DASHBOARD | + FOLLOW

Owner Links Story



MAAF
Wednesday, 25 April 2012 | 21:08 | 0 comments
MAMA ..
PAPA MINTAK MAAF SANGAT2..


papaa tau pa salah.. pa tak patut simpan pkare ni terlalu lama..
tp pa takut nk bgtau mama.. pa dah bnyk kali buat mama sakithati benci papa..
papa takut klau pa bgtau.. nnty ma akan tggalkan pa buat slamenye..
sjujo jujo nye pa mngaku... pa masih sayang kn mama mcm dulu..
sayang pa at mama cuma penah ter-'kacau' sekali je klau ma nk tau..
itu masa pa curige gile dgn ma.. tp sebelum tu pa sayang mama sangat2..
n bile dah curiga.. pa jd tak tentu.. smpai kn pa sggop curang..
and pa sggop tutop cerite yg lagi mnyakitkan tu..
sebab... bila kite dah berbaik smule.. sayang pa dah kuat smule...
tp lama2 pa rasa bersalah dgn mama.. n itu lah sbbnye pa lepaskan maa..
bukan sbb pa curiga lagi dgn ma.. masatu pa dah percaya kn ma 100%..
tp pa xnk rasa bersalah ni mgganggu pa..
and.. papa sbenanye nk mama trima pa yg seadanya..
yang mama dah tau sgalanye yg papa penah buat kat mama..
bagi paa.. klau mama boleh trime pa lagi lpasni..
mama mmg THE BEST n takkan ada yg boleh kalahkn mama :)
paa janji once bile2 nnty kite getback.. paa takkan curige n takNAK
sakitkan hati mama lagi ..hmm..
tp now bile pa dah bgtau mama pkare sbenar...
paa mmg takut tp pa pk nk simpan smpai bila kan?
hmm, now smuenye terletak pade mama sndiri...
and... paa tahu ma ada relationship skarang...
paa juge... pa tamao ggu ma skarang...
n pa just hope n pa wish mama bhagia...
pa nak brubah.. so, pa nk jaga dlu relationship papa ni..
maa pon sme eaa? hm, imissyou.. im sorry..


0 Comments:

Post a Comment


OLD / NEW